Villaem II Produk Terbaru Dari Coway

Villaem II Produk Terbaru Dari Coway
Villaem II Produk Terbaru Dari Coway

💧 Hai semua, saya keluarga baru dalam Penapis Air Coway 💧

✅ Nama saya Villaem II, adik kepada Villaem.
✅ Reka bentuk saya lebih tampak bergaya, slim dan friendly user.
✅ Saya sangat sesuai digunakan oleh semua lapisan umur dan kombinasi warna gelap cerah membuatkan dapur anda nampak lebih Elegen.
✅ Saya memiliki 4 suhu iaitu panas,sejuk, biasa dan suam serta boleh dilaras.
✅ Walaupun bentuk saya slim, namun kapasiti tangki 11.3 liter sangat sesuai untuk memenuhi keperluan seisi keluarga.
✅ Hanya labur RM120/sebulan, tuan puan akan menjimatkan masa, tenaga dan ruang demi kesejahteraan seisi keluarga

Nak berkenalan lebih lagi, meh la contact saya MHazlin

Whatsapp: www.wasap.my/+60183529462/promoIG

Video Villaem II Coway

Spesifikasi Villaem II Coway



Related Posts

Load comments