Nad Zainal Percaya Suami Tidak Songlap Duit




Suami, Faliq yang hadir dalam hidup Nad Zainal sedikit sebanyak melancarkan kehidupannya sebagai seorang selebriti. Faliq yang juga merupakan pengarah seni juga sebenarnya merangkap pengurus bagi Nad sekaligus menguruskan kerjayanya supaya menjadi lebih tersusun. Sebagai seorang yang rapat dengan Nad, tiada sebarang rahsia yang perlu disimpan antara mereka

“Lagipun, Faliq bekerja dalam indsutri yang sama. Kebanyakan penerbit dan produksi yang menghubungi adalah kawan kami. Jadi urusan lebih mudah. Bagi saya, tidak wujud isu tak percaya”

“Sampai di rumah pun kami berbincang urusan kerja. Bagi kami, soal kerja boleh dibincag di mana-mana. Saya tak perlu bimbang soal bayaran yang diminta. Takkanlah suami sendiri nak aniaya saya,” terangnya kepada BH Plus.

Selain itu, Nad ada mendedahkan bahawa suaminya Faliq merupakan seorang yang jujur dan amanah. Suaminya itu dalam masa turut menasihatkan agar Nad membuat pilihan yang tepat sewaktu memilih karya yang mahu dilakonkannya dan bukanlah sekadar tangkap muat.

Related Posts

Load comments