Mia Ahmad Kongsi Rahsia Izham Tarmizi Pikat Hatinya




Pasangan yang baru sahaja mendirikan umah tangga pada 13 Januari lalu, Mia  Ahmad dan Izham Tarmizi selalu sahaja kelihatan gambar kemesraan mereka di laman Instagram. Kerap sekali Mia berkongsikan kisah kehidupannya selepas berkahwin kepada peminat.

Ramai peminat setia Mia seronok melihat artis kegemarannya itu  yang semakin bahagia di samping suami.Tidak dinafikan, memang agak comel sebenarnya melihat Mia begitu manja sekali dengan Izham.

Terbaru Mia Ahma ada mendedahkan cara yang dilakukan oleh pemain bola sepak JDT  untuk memikat beliau sehingga dia boleh jatuh cinta dengan suaminya itu dan kemudiannya diijabkabulkan.

That blushing malu-malu face. Jangan menyampah kay? Surprised birthday last year dia buat menjadiiii. Mana tak love at first sight 😍 actually bukan sebab tu je lah tapi sebab banyak lagi effort lain yang dia buat untuk Mia yang orang tak nampak. Dia ada waktu Mia tengah susah dan sedih. Paling berharga is the moment dia ajak Mia jadi yang halal buat dia. ❤️ But of course surprised time tu takkan jadi kalau tak dari pertolongan Faley dan @zaremazainal ,very last minute turns out 😍 . What a year!! Actually ada lagi surprised dia lepas tu. 🙊 gratitude post ni. And also to share dengan orang yang nak tahu what I felt throughout year. Too blessed with everything. Alhamdulillah. ❤️❤️❤️ #throwbackfebruary #throwbackfeelings #butterflyinthestomach #lessthanayear cc : @izhamtarmizi
A video posted by Mia Ahmad (@mia.ahm4d) on 


Mia memuat naik gambar Majlis meraikan hari jadinya yang mana segala persiapan itu diuruskan oleh suaminya Izham dengan bantuan rakan-rakan.

Katanya lagi persiapan itu dilakukan betul-betul dilakukan pada saat akhir namun segalanya berjalan dengan lancar. Perkara tersebut berlaku sebelum Mia dan Izham berkahwin dan masih mengenali hati budi masing-masing.

Amboi, terkenang saat mula berkenalan dengan Izham ya Mia. Hehe.. Kami doakan agar mahligai yang dibina Mia dan Izham akan kekal buat selamanya. Apa yang penting, jangan pernah berhenti mencintai antara satu sama lain.



Related Posts

Load comments