Drama Bukan Cinta Aku lakonan Janna Nick, Syafiq Kyle, Baim Wong dan Mimi Lana

Saksikan drama Bukan Cinta Aku yang akan mula bersiaran pada 5 Jun 2019 di Slot Akasia TV3. Terbitan Rumah Karya Citra Sdn Bhd dan arahan Ejump Mohd.

Drama Bukan Cinta Aku

Para Pelakon

Syafiq Kyle, Janna Nick, Baim Wong, Mimi Lana, Daler Yusuf, Maria Farida, Eizlan Yusof, Marisa Yasmin, Eyka Farhana, Aishah Azman, Dini Schatzmann, Azizah Mahzan, Fizo Omar, Paula Verhoevan, Jay Iswazir.


Watak Pelakon
Janna Nick sebagai Riana
Syafiq Kyle sebagai Tengku Isma
Baim Wong sebagai Arjuna
Mimi Lana sebagai Qisha
Eyka Farhana sebagai Nida
Marisa Yasmin sebagai Tengku Khaleeda

Sinopsis Bukan Cinta Aku

Riana belajar di London. Riana bercuti di San Francisco bersama keluarganya kerana bergaduh dengan kekasihnya, Aidil, anak kepada seorang ahli politik. Riana yang kelihatan murung ditemani oleh Arjuna. Aidil sangat dominan.

Riana akan dengar cakap Aidil kerana takut kehilangannya. Setiap masa, Riana selalu berfikiran negatif terhadap Aidil menyebabkan hidupnya sendiri tidak tenang memikirkan Aidil.

Arjuna menyedarkan Riana tentang erti sebenarnya cinta. Aidil terlalu ego dengan statusnya hingga tidak pernah menghargai Riana sebagai seorang perempuan. Walaupun berat namun akhirnya Riana mengambil keputusan untuk memutuskan hubungannya dengan Aidil.

Gambar Pelakon

Drama Bukan Cinta Aku

Jangan lupa saksikan drama Bukan Cinta Aku yang bersiaran 20 episod di slot Akasia TV3.

Related Posts

Load comments