Telefilem Boyfriend Aku Dari lakonan Uqasha Senrose dan Kamal Adli

Astro Citra membawakan telefilem romantik komedi bertajuk Boyfriend Aku Dari...!!!. Bersiaran pada Sabtu, 16 Mac 2019, jam 9 malam di slot Citra Exclusive. Terbitan syarikat produksi Juita Viden Sdn Bhd dan arahan oleh pengarah Nur Ain Sharif.

Telefilem Boyfriend Aku Dari astro

Para Pelakon

Uqasha Senrose, Kamal Adli, Natasha Elyzza, Sharifah Shahora, Azhar Amir, Dottie, Nadia Syahera, Alif Muhaimin, Ikhram Juhari.



Sinopsis Boyfriend Aku Dari

Setelah beberapa kali kecewa, akhirnya kawan Risya memperkenalkannya dengan Andy, seorang lelaki nerd. Mereka bercinta, namun ternyata Andy adalah seorang teman lelaki dari 'neraka'!

Gambar Pelakon





pelakon Telefilem Boyfriend Aku Dari

Jangan lupa saksikan telefilem Boyfriend Aku Dari ...!!! best tengok tadi.

Related Posts

Load comments